Kizlar benimki ki normalmi 2 ay 18 kizim var oyle ağlayıp çığlık falan atmiyor ama 2 3 gundur emmek istemiyor gibi bi saaten hi saate emziyorum ben hem 20 dk 20 dk bi göğsü ama 2 3 gundue kucağıma aliyorum etrafi izliyor kendi kendi ses çıkarıyor boyle uyku moduna gecerse emiyor ama zorla 20 anca emiyor surekli çıkarıp duruyie ağzından 30 dk anca emziyorm oda 1 saati buluyor cikartip duruyor cunku bu normalmi ya ax olsa boyle davranır mi