Emin_e teşekkürler genetik de çok etkiliyor bence ama şöyle söyleyim mesela dayımın da bebeği var oğlumdan bi ay büyük örümceğe bindi çok hareketli heryere tırmanan koşar gibi emekleyen bir bebekti kesin erkenden yürür bizden önce dedik 13 aylıkken yürüdü ben örümceğe bağlıyorum çünkü daha sekiz aylıkken sıralayan bi bebekti ama bir türlü yürümedi