Selamunaleyküm Hanımlar, bukez bi tavsiye için başlık açtım. Bebeğim 3. haftasından itibaren çok gazlı. Şuan 2 aylık olmak üzere, gün gün değişiyor gaz sıkışması durumu ama Elhamdülillah eskiye kıyasla biraz kontrol altına alabildik. Biogaia + Nurse Harveys ikilisini eminim hepiniz duymuşsunuzdur. Ben bunlara ek olarak kiraz çekirdeği kesesi alıp her gece beline, karnına dönüşümlü olarak sıcak sıcak koydum. Ve kendi rutinime bir bardak suya bir tatlı kaşığı rezene tohumu, bir tatlı kaşığı kimyon tohumu, bir çay kaşığı anason tohumunu sıcak suda demleyip sabah ve akşam sıcak sıcak içmeyi de ekledim. Bu son yazdığım tarif bana da çok iyi geldi, bebeğime de sizlere de tavsiye etmek istedim. Hayırla kalın 🌸