Kızlar bebeğimin aşırı huzursuz ve bitmek bilmeyen ağlamaları nedeniyle prf.doktora götürdüm .Detaylı muayene etti gaita tahlili istedi .Sonuçlara bakarak laktoz intoleransı olduğunu söyledi.Laktazm damla verdi beslenmeden 5-10 dakika önce 2 damla vermemi söyledi.Yediğim bir şeyler rahatsız ediyormuş bebeğimi .Süt ve süt ürünleri diyetine girmemi söyledi.Bu durumu yaşayanlar sizler neler yaptınız ?