Kızlar kızım taa ufaklıktan beri böyle ayakprmaklarını sıkıyordu hatta belki açtığım bi post bile vardır bilemiyorum, ama şuan 7 aylık ve bir tek sol ayakparmaklarını sıkıyor sürekli bu şekilde emekliyor oturuyor ayakta bastırıyorum diğeri gibi basıyorda ama bi yere tutunup kalkmak istiyor diyelim bu sol ayak parmaklarını hep sıkıyor yada normal zamanda da yani otururken vsde aynı şekilde var mı böyle olan bi sorun yoktur değil mi yaa 😔 böyle sıktıkça acaba diyorum bişey mi var