Benim oğlum 2 aylık 23 günlük ve ben bi yere gitmediğim sürece emziriyorum işim çıkınca oğluma eşim bakarsa mama veriyor oda gaz yaptığı için sütümü sağmak istedim ama sadece 20-50 ml arasi geliyor şimdide acaba sütüm yetmiyor mu diye düşünüyorum oğlum yoksa çok güzel emmiyor ve aslında doyuyor ve kilo alımı çok çok iyi ilk bir buçuk ay çok mastit yaşadım sütüm aşırı çoktu o zaman sagdıgımda bi göğüste 200 ml çıkarttı acaba sütüm mi azaldı yada genelde sağmadığımdan mi öyle oluyor kafam karıştı