AyCicegi daha çok küçük yeni dünyasına alışmaya çalışıyor tek tanıdığı sizsiniz sizinle olmak istiyor.ilk Üç ay 4.tremestır olarak geçer hamileyken olduğu gibi.Bunun haricinde kolik olabilir hep aynı saatte ağlarlar durmadan,sürekli emmek isterler dr unuza danışın,probiyotik,gaz damlası vs önerir belki..Ağlama dönemlerinde kanguru ya da slinginiz varsa koynunuza alıp gezinin rahatlar.Bir de kilo alımı iyiyse mama vermeyin naçizane bir fikir,18 günlük bir bebek sütünüz muhakkak yetiyordur🤗