Merhaba arkadaşlar kızım reflü olduğu için mamasını yada anne sütünü katilastirip öle vermek zorundayım normalde kaşık biberon ve meme emiyor iki gündür günde 2 3 kere aventin biberonunu veriyorum meme reddi yasarmiyim hem meme hem biberon kullanan varmı korkuyorum meme reddi olucak diye