Oğlum 5 ay 13 günlük normalde agu bıgı gibi sesler çıkarması gerekir çoktan bunu bir ay yaptı sadece ama şimdi ise aç olsa uykusu gelse tok olsa sadece çıkardığı ses ımmmmdır gülüyor ama gülerken sesli gülmüyor sadece ağzı açık ishal de oluyor sürekli ağzına bişeyler koymak istiyor sanırım diş ama niye sesli gülümsemiyor onu anlamadım kokluyorum insanın aklına bir sürü şey geliyor doktora 6 aysa götürecem virüsten dolayı getirmeyin dedi doktor diş çıkarmadan dılayımı böyle bileniniz varsa yazın lütfen