Papatya NaimeYilmaz 5 gün önce ☺️ 7. Ayda başladık. Yağsız kuzu kıyma aldım, ceviz büyüklüğünde toplar yapıp buzluğa koydum. Çorbasına falan 1 2 tane katıyorum.
Papatya NaimeYilmaz Bu arada Tuna’yı takip ediyorum inatagramda maşallah 🧿 Çok tatlı Allah nazarlardan saklasın 🧿🧿☺️
Deletedmom03 NaimeYilmaz Son postu kilitler misin?Mail atmama rağmen hala hesabım silinmedi.Bir el atar mısınız lütfen?
habibe_omerasaf Papatya bende kuzu kıyma alcam ama yağsız mı nedeni nedir acaba? Birde iki defa çektirilmesi gerekiyormus sanırım.
Papatya habibe_omerasaf NEden yağsız olmalı açıkcası onu bilmiyorum doktorumuz öyle dediği için aldım. Kıyma çift çekilirse daha yumuşak olurmuş o yüzden bebeklerimiz rahat yesin diye☺️