Merhaba arkadaşlar, bebeğim için 2 saatte bir 90 cc mama veriyorum kilosu 6.800 civarı 3.700 kg doğmuştu.. ama doymuyor yine mama diye ağlıyor arada 120 cc ye çıkartıyorum doktor günlük 1 litre kadar içebilir dedi ama her doktor başka konuşuyor ve artık baya kilolu olmaya başladı.. anne sütü alarak kilo almış olsa sorun değil ama mama ile tombul bi bebek olsun istemiyorum ( sağlığı için ) bazen 1.5 saatte bir bile mama için ağlıyor dikkatini dağıtmaya çalışıyorum.. doğru mu yapıyorum bilemiyorum.. siz ne kadar mama veriyorsunuz ve mama sıklığınız nedir?