26 günlük bebeğim her gün kaka yapıyodu 6,7 tane kakalı Bez alıyordum ona rağmen zorlanıyodu doktor bu damlayı verdi yatmadan önce 5 damla verdim dün gece o zamandan beri günde 6,7 kez kaka yapan bebek verdiğimden beri yapamadı ıkınmaktan nefes alamıyo katılıcak neredeyse ağlamaktan normal mi bu yani bi yan etki mi yaramadı mı bebeğe kesmeli miyim