Kesinlikle uyutmak için ortam kurmak çok önemliymiş bizde 2aylık olucaz odasını gidince gözler iyice kapanıyo.yoksa eşim salonda ayağında sallıyor mayışırmış hiç uyuyamıyo ama odasına götürünce uykuya geçmesi kolay oluyo,bikaç gündür böle yapıyoruz alıştı sayılır,gündüz uykuları bizim de kısa 1saati bulmaz