Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 17 gün oldu 6 gündür kanamam olmuyo kirli kan içimde kalcak diye korkuyorum. Doktor kirli kanın içinde kalmaması lazım demişti doğumdan önce. Daha sonra kontrole başka bir doktora gittim korkma kanaman olur yarın dedi ama üstünden 4 gün daha geçti kanamam olmuyo. Aynı durumu yaşayan var mı ya da kanamanızın kesilmemesi için yaptığınız bir şey var mı?