Boncuk_34 kanguru sevmeyen bebek yoktur yanlış zamanda kangurunun içine konulmuş bebek vardır. 🤗 karnı tok olacak, gazı olmayacak, altı temiz, hafif uykusu olacak ve kanguruya koyduğunuzda ağlasa da açık havaya çıkıp yürüyeceksiniz. 5 dakikada uyuyorlar. Sonra sevmeyen bebek daha görmedim çevremde. Ben missbebek kullanıyorum. Bu bilgileri de missbebeğin sahibi ceren hanımdan kanguruyu satın aldıktan sonraki online görüşmede öğrenmiştim. Dediği gibide oldu. Sağ olsun 😍