ben gece uyanana kadar dokunmuyordm acıktığında uyanıyor emziriyordm. arkadaşımla aramızda 2 hafta var o geceleride dahil 2 saatte bir uyandırıyordu kızını büyümeye başladıkça alıştığı ritüele devam etti bebek devamlı uyanıyordu gerekirse takip et kızını ama 4 saati geçirmemeye dikkat et kan şekeri düşmesin doktorumz öyle diyordu bize