A05072020 Kizlar bebegim sürekli uykuya düştü 2 aylık ve ben cok az emdigini düşünüyorum azcik emiyo sonra uyuyo acaba normal mi uyuduguda yarim saat ama az emiyo gibi geliyo bana normalmi
kutsalmavi Doyuyordur annesi öyle deme. Çocuklar uyurkende büyür merak etmeyin . Tabi bende yeni anneyim sizin gibi düşündüğüm vakitler çok oldu annem hep böyle derdi en iyisi daha bilinçli annelerin cevabını beklemekte fayda var😇
A05072020 Deletedmom358 insallah ya valla cok tedirgin oluyom pazartesi doktora gidicez ama tedirgin oluyorum
Deletedmom358 A05072020 tergin olma stres yaparsan sütün azalabilir doktor kontrolünde kilo yerindeyse sıkıntı yoktur cnm