Sndskrsn Bebeğim 4 aylık ne zaman kestiniz bu damlayı siz ? artık yavaş yavaş bırakmalı miyim gaz sorunu çok fazla yok damlayı verdikten yarım saat sonra aglamaya başlıyor baya ağlıyor sizde de böyle oluyor mu
deniz__92 Sndskrsn ama ağlama olmadı tam aksine kakasını daha rahat yapıyor gazını daha rahat çıkartıyor