A05072020 Kizlar bebegim sürekli uykuya düştü 2 aylık ve ben cok az emdigini düşünüyorum azcik emiyo sonra uyuyo acaba normal mi uyuduguda yarim saat ama az emiyo gibi geliyo bana normalmi
Adelim Cıslı bez sayısı onemlı ac olsa aglar uyumaz derler ama şu var benım kızımda uykuya cok duskun ve az emıyor bızım maalesef kılomuzda az