Oguzveben Merhabalar dört buçuk aylık oğlumun cildi bir kaç gündür çok kuru. Kızarıklıklar ve pütürlükler var . Pazartesi doktora gideceğiz ama yaşayan var mı diye merak ettim. Bu arada sadece anne sütü ile besliyorum.