Merhaba arkadaşlar 8 ağustosta doğum yaptım doğumdan bir hafta önce avent göğüs ucu kremi kullanmaya başladım. Doğumdan sonra yine de göğüs ucu yaralarım oldu şu an iki farklı krem kullanmama rağmen geçmedi bebeğimi emzirirken çok acı çekiyorum ve zaman zaman ağlayarak emzirmek zorunda kalıyorum lütfen bana yardımcı olun...