Meral10 Kızlar 54 günlük bebeğim var gece yatarken baZen kısa kollu pijama bazen uzun zıbın giydiriyorum üşütmekten korkuyorum sizler nasıl giydiriyorsunuz
serebro Meral10 bazen kısa kollu zıbın üstüne muslin örtü ama örtüyü sadece 5 10dk tutuyor üstünde maalesef artık ince alt üst pijamayla yatırıyorum
annesininasyasi Meral10 kısa kollu zıbın altına da patikli bir alt giydiriyorum üstüne müslin örtüyorum gece üstünü açsa da kafam rahat oluyor
gunes20 Walla tek zıbınla uyuyor çünkü sıcaklık 27-28 derece. İstanbuldayız. Bende tedirgin oluyprum gece serin olur diye, üstünü örtmek istiyorum, ama kesinlik üstünü örttürmüyor, açıyor.
invisible33 gunes20 bende kuşa kollu zıbınla uyutuyordum sürekli üstünü kontrol ediyordum geç boyu ama bugün altına uzun giydirdim artık bende istanbuldayım hava biraz değişti gibi sanki önceye göre