Aycayldrm Kızlar merhaba bebegim 24 gunluk sezeryan dogum yaptim sutum cok yok malesef sol gogsumde yok denecek kadar az size sorum 1 aydan snra bile sutu tam gelen oldumu yardimci olun lutfen
dertlikerkenez Aycayldrm 1,5 ay meme+mama gittik. Sonra sadece memeye döndük. Siz isteyin yeterki illa gelir. 4 litre su için ve güzel düşünün. Bebeği evlat edinen annelerin emzirebildiğini duymuş muydunuz? Hormonlar farklı çalışır. Düşünün doğum yapmadığı halde emzirebilen bir anne. Siz dogum yaptınız ve vücudunuz bu sürece hazır.
Melikeaknnn Aycayldrm tabikide canm asla pes etme ve bolbol memelerini uyar sut gelmesede sag ve bolbol suy yapici seyler ye kendini asla ac ve susuz birakma ozellikle sogan cacik derotu semizotu isirganotu cayi bulgur kavun armut ananas 😂
MutluMommy Aycayldrm benimde 26 günlük sezeryan doğum yaptım çok az benimde mama veriyorum kuru dut ye tahin helvası bol su bunlardan sonra gelmeye başladı benimde banyoda saçını tarar gibi göğüslerini aşağıya dopru tara hemşire arkadaşım demişti süt kanallarını açar diye bişey olmasada memende emzir yinede bu göğüslerine uyarı gönderecktir ve üzülme
yigit57 Aycayldrm gelir, bebeğin emmesi şart ve doğru sağım yapmalısın. Bebek hiç doğum yapmamış kadının memesinden bile süt getirebiliyor , sütüne güven gelecek :) çok iyi dinlen, bol protein tüket, bol su iç bol emzir
attbianne Aycayldrm 6 aydan sonra memeye dönenleri biliyorum siz daha yolun başında siniz illaki gelir sütü beyin üretiyor sık sık kendinize benim sütüm çok benim sütüm çok deyin çoğalıyor sütüm az deyince azalıyor gerçekten kendim yaşadım
Aslknt Aycayldrm elle süt sağma tekniği var ben o şekilde sağıyorum ve çok işe yaradı makina ile olmuyor
Ayselcvk Aycayldrm canım benmde öyleydi birinin önerisiyle üzüm suyu içtim ve şimdi sütüm indi süt yapıcı şeyler ye iç bol bol çig badem ceviz incir kaysıı falan ye birde siyah üzüm ve sarı üzümü hoşaf gibi yap iç faydasını görüceksin emin ol
Aycayldrm Ayselcvk inanki humana bestlak damla aktardan isirgan anason kimyon karistirdim iciyorum asure yptm sirf olsun diye birisinde yine var xok sukur ama sol gogsumde hic yok