Tugbaa58 Kızıma dün 4.ay aşıları yapıldı aşı yeri kızardı ve sert şekilde hafif şişlik var bişey olur mu kızlar yaşayan oldu mu
Mrscan Tugbaa58 kızarıklık yoktu ama şişti aşı dağılmamıştı kendi kendine 3 4 güne geçti ama sen yine de sor hemşireye istersen çünkü bizde kızarıklık yoktu