Merhabalar,
Aranizda cocugu veya tanidigi birinin cocugunda uyku apnesi olan varmi? Oğlumda ilk 1 yaş icindede cok dusunmustum varmidir diye ama 1 yas sonrasi geciyor diye fazla ustune dusmedim. Suan 2 yas 2 aylik bu aralar Covid 19 gecirdik atlattik sukur sag saglim ama gece uykulari hep bebeklikten beri cok sorunluydu emzirdigim icin diye dusunuyorum cok uyanmasi falan geceleri suan birakti memeyi daha iyi gece uykusu ama hala bazen aglayarak uyanir burnu cok tikanir temizlerim yine ayni odaya sogan kesip koyarim acilir burnu buhar koyarim iyi gelir ama horladigini farkettim bu son zamanlar agzi acik uyuyor buda onun uykusunu boluyor surekli dönüyor. Acaba dedim uyku apnesi mi var yani geniz eti veya bademcigi mi buyuk.. Bilgisi olanlar bilgilendirirmisiniz..🌸