Sağlık ocağındaki ebeler çok bilgisiz kadın bana saat başı emzir demişti doktora sordum geceleri büyüme hormonu salgılıyor uykusundan uyandırma dedi sarılığı atlattıysa bebeğiniz en fazla 3 saat uyusun üç saatten fazla uyutmuyorum ben de
doktorunuza sorun gerekli bilgiyi o da verecektir 🙂