Yesimberkan herhangi bir krem jel vermedi mi doktorunuz? Benim doktorum bana jel verdi onu kullanıyorum bende sezaryen oldum. Hiç öyle koparmadı. Doğumdan 1 hafta sonra başlattı o jeli kullanmaya. Adı da contractubex, kendi doktorunuza bir danışın bence önemli bir şey olmuş olabilir.