3 aylık bir kızım var , Kızımın doğuştan çoklu gıda alerjisi var test yaptırdık testlerdede çıktı 4 haftdır diyetteyim ama bir şekilde hala yediklerim dokunuyor resmen aç geziyorum sütüm inanılmaz azaldı bitme derecesine geldi , mama ya yüklenmeye başladım sadece mama veren anneler var mı acaba ? Bu arada dokunan şeyler süt ürünleri dana eti yumurta tavuk kuru yemiş domates baharat , bunları yemiyorum ama kızımın vücudunda hala birşeylerin dokunduğunu belli eden egzamalsr çıkıyor