Pashador15 başıma gelmedi cAnım çok geçniş olsun ancak bende o gaz damlalarını yaklasık 1 aydır kullanmayı bıraktım ve bebeğim daha rahat şuan 3bucuk aylık. Alifuat doktorda bitkisel olan gaz ilacları bagırsak duzenleyıcılerı kullanmayın die bir video paylasmıstı ondan beridir acıkcası kullanmıyorum. Keske bastan beri hic kullanmasaymışım çok pişmanım
Onların bile kabız yapanları varmış biraz araştırmaya kalksan neler çıkıyor altından🤦♀️