Ballicoreginannesi bizde yeni aldık park beşik internetten mamma diye markası. Kızım 1 yaşına gircek o yüzden bu beşiği aldık ara katı takmadık hiç eve geldik eşim kurdu sallanıyor gayet. Acaba sizinkinde mi bir sorun var yoksa alt kısımlarını iyi takamadınız mı? Bizde youtubedan baktık park beşik kurulumu diye öyle yaptık. İsterseniz iyice bir bakın belki de düzgün takılmadığından sallanmıyordur yoksa ara katı cıkarttıktan sonra mı böyle oldu alt kısmını kontrol edin baştan kapatıp açmayı deneyin bence.