2 ay 22 günlük oğlum var bu ay pek kilo almıyo 15 günde 250 gram anca aldı sütüm var aç değil aç olunca direk çığlığı basıyo çünkü gün içinde 2 saati beklemeden emziriyorum bu aralar aşırı kaka yapıyor günde 4 5 kere Azar azar normalde 3 5 gün yapmadığı oluyordu geçtiğimiz zamanlarda, biogaia kullanıyoruz 1 aylıktan beri acaba vermesem mi dedim ama bu seferde yine gazlandı tekrar başladım bağırsaklarından da ses geliyo ara sıra gurulduyo gibi Önerilerinizi bekliyorum