Merhaba Sevgili Meslektaşlarım😉
Takriben 4 ay önce almıştım bu çayı bir kaç kere kullandım.Çok şükür ki sütümle alakalı bir sorun olmadığı için gerek kalmadı devam etmeye.Yalnız kızım şimdi 7.5aylık benden grip kaptı.🥺Burnu akıyor,hapşırıyor ve diş sorunsalı hepsi birden İştahsızlık yaratıyor. Bir çok şey yedirmeye çalıştım bugün hiç bir öğününü tüketmiyor.Sadece sütümü içiyor ama büyüdüğü için yetmediğini düşünerek takviye alayım düşüncesiyle bu çayı içmeye yeltendim açıldıktan 2 ay sonra tüketilmeli bilgisine ulaştım.Serin ve kuru yerdeydi bozulmuş mudur ki?Bir de burun akıntısı,hapşırma,iştahsızlık ile ilgilide tavsiyelerinizi memnuniyetle dinlerim.