Anneler bilenler vardir mutlaka ama 5 yas olmak uzere olan oğluma dün tahlil yaptırdım zayif bir bebek vitamin açısından baktiralim diye. Doktoru aradi bugün tiroit 5 olmasi gerekiyor en fazla sizde 5.6 çıkmış korkulacak boyutta degil dedi. Ama sizlerden tiroitin fazla çıkması durumunu yaşayan var mi ? Bugüne kadar kac kez kan verdik ilk kez boyle soylendi korktum isin acikcasi 😞