KahramanAnne Kızlar sağarak veriyorum sütümü 2 saatte 90 cc süt veriyorum doymuyor 1 buçuk saat geçmeden ağlıyor. Aynı şekilde 90 cc mama veriyorum 3 saat gıkı bile çıkmıyor😔 Mamayla doyuyor ama sütümle neden doymuyor😔 Yağsız bir sütüm var sanırım😭
As1ioz KahramanAnne mamayla sütünü bir tutma anne sütü tabi okadar uzun süre tok tutamaz istedikçe emzir canım
Mariiiin1 KahramanAnne benimde aynı canım. Sütü versem habire içiyor ama dogru duzgun kilo almıyor. Bende doktorla konusup mama almayı düşünuyorum
Adelim Anne sutu sindirimi kolay oyuzden benımde kızım kılosu az sutum cok oysakı kalıtesı artsın dıye kuruyemıs ye dedıler bırde lactamil aldım faydasını gordum
asyasare KahramanAnne olur mu oyle sey. anne sutu daha kolay sindirilir mama daha uzun sure tok tutar. kizim dogdugunda kuvezde kaldi sonrasinda da sarilik vs derken. taburcu olurken doktor kilosuna gore ne kadar icmesi gerektigini hesaplayip bana vermisti. yogun bakim doktorumun bana dedigi sey bebek mamayi 3 saatte sindirir ama anne sutunu 1.5-2 saatte sindirir. anne sutu verdiginde en grc 2 saatte bir uyandir emzir demisti. ama mama verdiysen 3 saati bekleyebilirsin demisti
KahramanAnne asyasare Tam olarak öyle oğlum 1 aylık mama verince 3 3 buçuk saat duruyor . Anne sütü en fazla 2 saat😔 Bu durum beni çok yoruyor ve üzüyor sanki sütüm kalitesiz yetemiyorum gibi 😔
Gulcanyvz KahramanAnne benim de öyle valla beni yarım saat emiyor 1 saat sonra kalkıyor annemde doymuyor diyip birazda mama veriyor bazen onu kusuyor bazen kusmuyor 2 saat uyuyor bende sütüm yaramıyor diye çok üzülüyorum 😔daha 18 günlüğüz
KahramanAnne Gulcanyvz Çok zorlanıyorum bende 1 ay 5 günlüğüz mamayı verdiğimde doyuyor mışıl mışıl uyuyor sütümü sağıp veriyorum ne içtiğini de görüyorum ama yok doymuyor sürekli ağlıyor aranıyor