Poyraz_ Merhaba bebeğim 3 aylık kabızlık sorunumuz var ancak gliserin fitil hiç bir eczanede yok fabrika değişiyormuş üretim yokmuş.normal ağrı kesici fitil sokuyorum ama başka bir çözümü olan var mı ne yapilabilir
Hande59 Poyraz_ aynı problemi yaşadım dupoloc şurup verdiler canım bir çay kaşığı içirdim hemen etkisini gösterdi
Papatyaseverr Poyraz_ bizde aradık ama tedavülden kalmış malesef farklı bir fitil verdi sonra doktorumuz bebeğime fitil verdikten 10 dk sonra yaptı yarım verdiniz değil mi fitili 0-3 ay arasına yarım veriliyor
Efsu Poyraz_ Poyraz_ merhaba bu fitilden ben de Zorla birer tane buldum Çok az etki gösteriyordu doktorum Duphalac önerdi her gün 3 defa 1 Çay kaşığı mamadan önece veriyorum çok iyi geldi . Doktorum kesinlikle fitil koymayın dedi Bağırsakların tembelleştirirsiniz . Hatta ben koydum Çocuğum üç gün kanlı kaka yaptı.
Papatyaseverr Poyraz_ sürekli verme kuş bebeğinde kücük ek gıda aldaydı kayısı ver serdim ama kücük huysuz değilse fitil verme yapar kendi kendine