Merhaba sevgili anneler
Bebeğim bir hafta sonra , Rabbim nasip ederse, yedi aylık olacak .
Bugüne kadar her zaman kendimi sömürtmeden, kapitalizme alet etmden oyuncaklar aldım ve yaptım.
Donencesini pet şişeden yaptik mesela. Hiç mi para vermedim , tabiki verdim. En uygunlarini araştırıp zeka kartları vs de aldım. Yani mutedil ilerliyoruz diyelim.
Bakış acimi anlatmak istedim çünkü bu tarzda oyuncak tavsiyeleri istiyorum.
Böyle “zeka gelistirici ” denerek annelerin zaaflarini kullanıp da çok çok pahalı oyuncaklari bizlere pazarlamalarina karşıyım.
Vell hasıl , bebeğim yedi aylık oldu olacak. Uzun süredir oyuncak almadım. Eğitici, güzel oyuncaklardan alabileceğim veya yapılabilecek uygun fiyatli olanlarından tavsiyeleriniz var mıdır?