Oglusm benim bebeğime 4 ay 22 günlük, aşıdan sonra çığlıklarla uyanma başladı korktu geçer dedim, 1hafta sürdü 😃 1hafta sonra gündüz uykuları bozuldu tuvalete bile gidemez oldum atak dedim geçer 😃şimdide son 1haftadır ne gece uyuyo ne gündüz ki geceleri sadece 1 kere beslenmek için kalkardı bebeğim 🤧 çookk yoruldum bende 😫😫