Selam anneler .Oglum 7 ayinda ilk gunu.2 disi 6.ayda cikti yine olacak gibi huysuz kaşınıyor salya var .oynamasi iyi yeme istah kesildi az az oldugu kadar veryirum. Kucak gezmek de istiyor regl gunum yorucu birde bel ağrısı oluyor az oturayım yaslayim dyorum durmuyor mutfağa çocukla gdiyorum yürüteç var demstim anca oyle iyi .bu diş kasintisi na iyi gelen e var dış toz aldim cok yaramadi soganla . Kehribar duydum yararli oluyor mu ? Bi ciksa bu 7. Ayinda kaca kadar kac dış cikar bilen var mi?? Vede bu atak donemi olablir mi 7 ay. 1 gün olan bebisler varsa 🙆♀️😤😪👶