Merhabalar herkese. Bugün kalktığımda bir halsizlikle uyandım. Daha sonra göğüs agriminda olduğunu fark ettim. Göğüs um tıkanmış muhtemelen. Daha sonra duşa girdim ve masaj yaptim tarakla taradım şimdi normal süt akıyor ama ağrı hala geçmedi. Mastit olmaktan korkuyorum daha önce başına gelip yardımcı olabilecek birisi var mı?
Ayrıca göğüs tıkanıklığı halsizlik yapar mi?
Şimdiden teşekkürler