Kızlar benim 5 buçuk aylık ikizlerim var 3 ay emzirebildim önce memeyi reddettiler 2 aydır da biberonu zorla bi şekilde yediriyordum şimdi biberonu kesinlikle tutmuyolar bi saat ağızlarının içinde geveliyorlar başlığını sonra ağlayarak itiyorlar bende doktorumun tavsiyesiyle hippin 4 aylıktan itibaren başlanan mamaya karıştırılan kaşık mamasına başlamak zorunda kaldım onu da uyanık olunca yiyorlar sadece ve uykudan uyandıramıyorm gece deliksiz uyuyorlar acıktım diye hiç ağlamadılar bu zmana kadar başına böyle bir şey gelen var mı biberon yendi yenen oldu mu? aranızda ben artık pes ettim sinirden stresten tansiyonum düşüyo devamlı😞