Siyahbeyazz 4 aylık kızım var dün aşılarını yaptırdım kan ilacı verildi vegaferon kulanıp kulanmamak arasında gidip geliyorum siz kulanıyormusunuz kulanıyorsanız nasıl veriyorsunuz bebişlerinize 🙏😇
Tugbaa58 Siyahbeyazz bendde tam bunu araştırıyorum dün aşı olduk aynısını verdiler ama araştırdığım kadarıyla kimse memnun değil, tavsiyesi olanlardan bekliyoruz 👏
Metesmom Siyahbeyazz Onu vermeyin içeriği temiz değil. Onun yerine bestiron kullanıyorum temiz içerikli.
Siyahbeyazz Bu yorumlardan sonra kulanmam bu ilacı doktoruma sölerim uygyn baska ilaç vermesi daha iyi
minikailemmm Siyahbeyazz kullanmıyorum tadına baktım kustum resmen onun yerine biz ek gıdaya baslamıstık ögünlerini pekmez koyuyorum
Busrammesut Siyahbeyazz dun bizde asi olduk bizede verdi ama bende daha başlamadım çevrede duydum memnun kalmayanlari içeriği temiz değil dediler onun yerine 1ay daha bekleyip pekmeze başlamayı düşünüyorum
burcu1234 Siyahbeyazz Içinde paraben olduğu için ben Bestiron damla kullanıyorum. Doktorum onu önerdi