kitapkokusu_ Bebeğim 6 buçuk aylık ek gıdaya geçtik ama yemiyor ilk birkaç gün yedi suan zar zor yediriyorum alışamadığı için mi yoksa iştahsız mı acaba siz bu durumu yasadınız mı yemesi için ne yaptınız ?
Deletedmom348 kitapkokusu_ Bugün ilk denedim sevmedi çıkardı iki üç kez daha denedim yok. Bekleyerek. Bıraktım. Çünkü zorlayınca daha çok kötü olacak. Yarın başka bir şekilde deneyeceğim. Sevdiği bir oyuncağa da yediriyormuş gibi yapıcam ona da vericem bakalım ne yapacak
Baloglum93 kitapkokusu_ ek gıdaya bi kaç gün ara verin sonra tekrar başlayın aynı emme sorununu ben böle yendim
kitapkokusu_ Deletedmom348 sevdiği oyuncağına yediriyormuş gibi yaptım yok yine yemiyor ağzını kapatıyor agzını açık uakalar yakalamz tıkıveriyoum kaşıgı😊 çıkarmıyor ama ağlıyor
Deletedmom348 kitapkokusu_ 😂😂olsun başka bir örnek fayda eder diye düşünüyorum zorlama yapmıyorum. İlerisi için böyle yapmalıyım diye karar verdim. Şarkılar söylüyorum falan. Yerse biraz kafi. Sonra zaten başka karışımlar falan illa sevdiği bişeyler olacak yiyecek diye düşünüyorum.
kitapkokusu_ Deletedmom348 tadı tuzu yok diye yemiyor diye düşümüyorum bende tuz atmaya baslayınca yer diye düşünüyorum
Deletedmom348 kitapkokusu_ Tuz vermicem ben alışmadığı bişeyi istemez çünkü. Daha tadı güzel şeyler yani. Meyveli yoğurt vs. Tatlandırıcı kaynanamın yaptığı pekmezi kullanıcam en fazla. Tuz asla tanışmayacak