Arhim Ben kızım doğduktan 3 ay sonra yeniden hamile kaldım canım şuan 11 aylık kızım var ve 8 aylık hamileyim malum bu aylarda saç dökülmesi nerdeyse sıfıra iniyo o yüzden düzelmesi hakkında pek birşey söyleyemicem ama ben doktoruma sorduğumda hormonal olduğunu vücudun hamilelik süresince çok değiştiğini hormonlarla birlikte düzeliceni söylemişti endişe etme ☺️