Tubaomerberzan 19 günlük bebegimin yüzü hep isilik oldu . Sudocrem, bepanten kullaniyorum gecmiyor . Baska önerileriniz varmı ne gecirir acaba .
BirTutamMavi Tubaomerberzan Benim de bebeğim alerjen bir cilt isilik sorunumuz çok oluyor doktorumuz bioderma atoderm kremi önermişti biz çok memnun kaldık sürekli nemlendiriyorum hemen toparlıyor o bölge.
1bebekanne Tubaomerberzan hakiki gül suyunun iyi geldiğini söylüyorlar sağlık ocağına danışıp kullanın isterseniz
Busra9292 Benim kızım da ağır isilik oluşmuştu, kolay kolay da geçmedi terlemesi çoktu. Siz de bir doktorunuza gösterin ona göre bir krem kullanın bence.