Pelin55 Edizbeyinannesi pes etme canim benim daha cok.kucuk gogsune alisana kadar kasik biberon yada lansinoh biberonla ver istersen anne gogsune yakin oda emzik asla verme 😓
Edizbeyinannesi Pelin55 kuzum çok uğraştım hala uğraşıyorum normalde sadece fırınla kullanıyorduk ama bizim üst arka damakta yarıklık oluşmuş çok zorladık almıyor o yüzden mecbur kaldık sabah yine idare ediyorum ama gece çok zor oluyor bize
Mirayse Edizbeyinannesi rezene cayı iç canım kayısı suyu doğal bulabilirsen onu iç humana içme süt yapmasının nedeni içinde cok fazla seker var bir bardakta berdeyse bir bardak seker var sütünü arttırır ama cok şekerlendirir bebeğine yazık ben kullandım cok pişmanm 😞😞😞
Edizbeyinannesi Mirayse yaaa öyle miii 🥺 bende günde iki kez içiyordum şimdi kaynanam kayısı suyu kaynatmış ona devam edeyim bari rezene ve kekik kaynatıp içiyorum yine