Benim oğlum 2 aylik 23 günlük ve aşırı ama aşırı yabancılık cekiyor yani annem gile hemen hemen her gün görmesine rağmen her defasında çığlık çığlığa ağliyor hiç susmamaya gözleri kizariyor resmen benim kucağımda olmasına rağmen yabancı insanlar görse hemen agliyor artık ne yapacağımı şaşırdım hadi teyzemler veya binde bir gördüm insanlari anlıyorum ama annem babam kardeşlerime böyle olması beni çok yoruyor biraz dinlemek için gidiyorum daha çok yoruluyorum bu durum artık beni üzmeye başladı ilk başta hoşuma gitti beni istemesi ama artık üzülüyorum Acaba sizin bebişte öyle mi bu durumu yaşayanda bi kaç fikir almak istiyorum