Esraabrklu ben de tesettürlüyüm canım,gerçekten çok zor bu emzirme döneminde giyim.😓Önden düğmeli şeyler giyebiliyorum,ya da kolayca yukarı sıyırabileceğim yumuşak kumaşlı tunikler.Direk kaldırıyorum tuniği emziriyorum ince kumaş olunca sıkıntı olmuyor.Ama instagramda birkaç butik var önden düğmeli elbiseleri var,onlardan almayı düşünüyorum.☺️