Kızlar çok erken değil mi? Hem emziriyorum büyük kızımı hem süt sağıyorum küçük kızıma sadece anne sütüyle besliyorum onu da. Büyük kızım da sürekli emiyor 18 aylık. İlk doğumumda 5 ay sonra adet olmuştum bi gariplik yoktur inşallah. Var mı benim gibi olan?