Bebeğini 2 gündür pek emzirmedim sagim yaparak sütü bosaltiyordum dün gece sağım yaparken ne göreyim bildiğimiz gri gibi değişik bir renk süt geldi annemle şok olduk oda ilk defa görmüş dolaba koydum sabaha yağlı kısmı üste çıkmış su olan kısım bildiğiniz gri gibi içine mavi damla boya kaçmış gbi değişik bir hal almış neden olabilir yediğim farklı bir madde de yok başına gelen varmi