Dilek24 Arakadaşlar damlasını kullandım fayda etmedi şurubu daha iyi diyolar kulanan var mı sizlere fayda etti mi şurubu? Oğlum 2 ay 19 günlük
Karalahana Dilek24 Kızıma tek iyi gelen şuruptu. 4 ay kadar kullanmıştık onunla çok rahat etmişti. Geçmiş olsun 🌸
Busra1998 Dilek24 bende kullanıyorum cnm damlası da fayda ediyordu ama doktorum damla önermediği için şurab gecmiştik günde 4 defa 5 ml veriyorum şırangasıyla benim kızımda 2 aylık
Bitikmomi Dilek24 gaz sorunumuz bitene kadar biogaia ile birlikte kullandım buny verdiğim an susar çok geçmeden de pıt pıt çıkarırdı gazını
ipekk05 Karalahana merhaba bu şurubu günde kaç kere veriyodunuz bizde yeni başladık colex yazandan aldık ama kakası yeşil oluyo şurup içirdikten sonra acaba içinde dereotu yağı vs var ondan dolayımı oluyodur sizdede oluyomuydu
Busra1998 Dilek24 evet gördüm cnm özellikle ben geceleri yatmadan önce 5 ml veriyorum gece saat 3 gibi falan uyanıyor birdaha veriyorum rahat uyuyor
Dilek24 Mizginy inşallah ya şu gaz sıkıntısı geçsin başka bisey istemiyorum gece kivranmaktan uyuyamadı yavrum😑 gündüz uykusu zaten yok
Alinehir Tek işe yarayan şuruptu hemde kabız yapmıyor bebeği kakasını rahat yapıyor . Sabah öğle ve akşam şırıngası var 5 ml veriyordum
seydaac Dilek24 kızıma 2 aylıkken başladık, 3buçuk aylıkken baya azalmıştı 4.ayda da tamamen bitti kolik dönemi.